Torsdag

Idag har jag jobbat, tog först bussen till jobbet men halv vägs så ringde mamma och sa att jag måste ta bilen. Och självklart vände jag direkt, det är mycket roligare att ta bilen. Sen när jag kom hem så beställde jag en ny telefon de blev en HTC Diamond och jag verkligen längtar tills den kommer så jag kan sitta och leka med den.
Snart ska jag träffa Katta och ta en promenad och säga hej då, åå va sorligt det är att hon ska åka till Australien imorgon, ett helt ÅR!!! Men tiden går fort, jag om någon vet de. Så snart är hon hemma igen.
Avskedsmiddagen igår va jätte mysig alla tjejerna va där och vi lagade en super god middag.

Jajaj nu ska jag sluta. Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0