..

Hej hopp i lingonskogen. eller nej inga lingon här inte. Känner mig helt slut... Har spenderat kvällen på en cykel, elller har varit på ett cykelpuls pass på sats och de va skit kul. Tror de här ska bli min nya grej, han va het oxå eller ja sexigt heta muskler hade han iaf. Och de tackar man ju inte nej till ;)
Jo förövrigt hittar ni mig numera på gymmet varje kväll. Men undantag för imorgon för då bli de på förmiddagen (kvällen men kanske vem vet)

Helgen då, jo den va skit kul. kunde inte bli bättre, fest i fredags eller ja de blev GALET!!!! :D typiskt mig! Lördagen vaknade man full o glad som sedan övergick till lite bakisseg. Sen myskväll, puben o lite smått o gott. Söndagen något piggare, och därför blev de shopping och träning.

Nej nu ska jag hoppa ner i duschen svettig som jag e. Och nu kommer jag förhoppningsvis blogga lite mera, för min egen skull.

OXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0