..

Vilken underbar långhelg det har varit. Njutit av varje sekund, lite synd att den är över men nu e jag helt matt.

Valborg jobbade jag, sen va de födelsedagsfirande hos bröderna W. Det blev en jätte lyckad kväll och natt. Fredagen segade vi hela dan, ja v och m. käkade brunch på hamncafet, sen tog vi en sväng till smådalarö gård och käkade middag och spelade biljard, v skulle visa hur proffs spelarna gör. Sen på lördagen gick vi upp hyffsat i tid för att vi skulle dra iväg och fiska. Frukost från bageriet sen ut på sjön. D blev dock ingen fisk förutom för M men den tod draget i luften, o sen lossnade hela skiten så de blev ingen fisk.
Sen grilla hambugare till lunch i solen. Sen grillade vi med familjen W och hade mysigt. Film hos v sen däckade jag i soffan av utmattning och en aning vin ;)
Söndagen blev dock lugnare, frukost på bageriet. sen åkte jag äntligen hem... kollade lite film. sen Drog jag o M och spelade tennis, hyrde film... Och Nu ligger jag här, de va min helg lite kortfattat. Men mysigt har vi haft de.

Nu ska jag mysa ner mig i min alldeles egna säng.

Puss o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0