Världens lyckligaste!

Vaknade sent, sen mös hela dan i sängen.
Sen blev de en tur på stan innan det bar av hemmåt.
Men de jag skulle säga va att jag har köpt en ny väska!!! :)
Älskar den. Jaja nu längtar jag till helgen.
Puss Puss

Söndag

Haft en väldigt effektiv dag idag, städat rummet, vart på kalas och trots detta festat igår! man e ju lite bra. och snart ska jag iväg i träffa T igen.

Midsommarafton blev helt underbar, var på saltarön, firade midsommar exakt så som den ska firas. De blev en helkväll och sen skulle vi dra ut mitt i natten....

Sen igår blev d strand som vanligt, men va inte så taggad, tills oscar började spela

Påminde så mycket som i fredags så då kom man igång med kärlekspirr i magen!

Nej nu måste jag skynda lite.

Puss

Måndag!

Snacka om att jag har varit måndags seg idag. Har iaf jobbat, men skulle träffa M på kvällen, men orkade verkligen inte. Sen måste jag försöka vända tillbax på dygnet. Är uppe hela nätterna så de e inte så konstigt att man e seg på dagarna.

Imorgon ska jag leta efter nått att ha på mig på midsommar. Blev bjuden på midsommar firande av T men tror jag ska försöka hålla mig i närheten av dalarö. Ska bay the way träffa honom imorgon efter jobbet, får se vad vi hittar på.

Nej nu ska jag ut o spela wii med systra mii!

Puss

god morgon

Hmm god morgon, hemma tidigt för en gångs skulle :)
haft d jätte mys hela natten och busat, så nu e de dax att sova så man kan vända tillbax på dygnet.

(mamma va något misstänksam när man kommer hem med en taxi kl 7:30 och säger att man inte har sovit och ska gå å lägga sig, plus att man inte va full heller) aja ska försöka att inte lägga så mycket pengar på taxi, de är ju lite onödigt. med tanke på vart jag åker ifrån..... :)

Gamla minnen väcks upp igen

Du säger att kärleken, aldrig var till för dig.
Att du aldrig känt vinden, högt över trädtoppen.
Säger att den delar sig vid kinden och blir hel igen bakom dig.
Varje moln är trasigt, du räknar allt sorgligt. Natten lång om du älskade en gång.
Och kanske älskar än, spelar den nån roll? Nej, kanske ingen, kanske allt egentligen.

Ref.
Du säger har du tändsticker, tillräckligt torr, du vill bränna ner Stockholm.
Och har du vin och sprit så att det räcker, att få hela fjärden, full av sorger.
Allt är försent, försent för vind, för sent för kärlek, ren som snö.
Inatt finns ingen väg tillbaks.

Och du undrar vem som kysser henne nu. Och du undrar vem, vem om inte du.
Oooh, läpparna, du kallar dina. Det gör ont att veta, lika ont att undra.

Ref.
Du säger har du tändsticker, tillräckligt torr, du vill bränna ner Stockholm.
Allt är försent, försent för vind, för sent för kärlek, ren som snö.
Inatt finns ingen väg tillbaks, ingen alls.

För sent för Edelweiss...

Edelweiss...

Så sjukt mysig kärlekspirr i magen.

Lördag

Ikväll blir de röj, längtar som bara den. Fört blir de middag med alla sen drar vi till öppningen av ny strand :)

Bilder kommer förhoppningsvis imorgon!

over and out

Nattuggla

uppe med tuppen, eller?! suck. o jag som ska jobba imorgon :)

nej nu måste jag sova lite.
Längtar till helgen....

,,,

Hmm de hände nått med håret, fråga inte vad, men tror de har med flätorna jag haft i håret i en veckas tid.

Idag har jag varit i skolan och pliggat, så jag känner mig jätte duktig. Sen nu på kvällen så har jag och M varit och spelat tennis. Jag börjar faktiskt bli bättre, Men de e faktiskt tack bare honom, för han vet vilka bollar jag inte kan ta, och så får jag bara sånna bollar. Men snart går jag ut på banan helt obesegrad. :) (hm)

XOXO

smådalarö

vi va o badade igår. Väldigt roligt faktiskt. Vi fick in 12 killar o 1 tjej i ett litet minibadkar. eller?!

HAHA

Tänkte precis boka resa till New York över min födelsedag, i tre dagar. De skulle ju inte va het fel att komma bort och shoppa lite. Hmm men med flyg och hotell i två nätter så kom min resa upp till 65 000 kr sååå hmm får ta o önska mig den i födelsedags pressent av någon väldigt generös person. haha. jaja de får bli nå lastrum på en båt och bo på en parkbänk då kanske jag komer till NY! jaja nu ska jag gå och lägga mig efter en lång och härlig helg.

Puss puss

Mmmm va härligt att va uppe sjukt tidigt en onsdag. närmare bestämmt kl 6!!!! Aja de va väl lika bra har jätte mycket att göra idag. Just de, jag ska inte sluta skola!! :D jag har helt enkelt ångrat mig. När jag pratade med läraren igår så sa hon att "Men mickan du har ju inte alls mycket att ta igen" Sen har du nästan full närvaro, så de här blir en lätt match. jaja vi får väl se. Men jag ska inte ge upp än iaf.

Puss o hej

PS. jag sparade skorna ;)

Spara eller slösa!?

Spara eller slösa!
Kan inte bestämma mig om jag ska lämna tilbaka mina små älsklingar som jag nyss köpte. Är helt fast vid dom men när man ser att man har gjort av med förjävliga 8000 kr på en vecka så börjar tankarna gå åt att kanske överge mina älsklingar. Suck jaja jag har en natt att fundera på saken. Dessutom måste jag köpa ett par platta skor och de är inte dessa. Ett par vita converse hade jag tänkt mig. ååååååååååå. aja tack å hej!!!

...

Hej hopp! E helt slut, e blev en ganska hård träning ikväll. Cykelpuls med den muskulösa tränaren ;) M m M!
Imorgon ska jag in till stan innan jobbet, sen jobba så klart. Ska även försöka hinna med att träna innan jobbet för att de funkar inte efter :P
Nu ska jag gå å lägga mig och kolla på nån rulle.

OXOX

Vilken underbar långhelg det har varit. Njutit av varje sekund, lite synd att den är över men nu e jag helt matt.

Valborg jobbade jag, sen va de födelsedagsfirande hos bröderna W. Det blev en jätte lyckad kväll och natt. Fredagen segade vi hela dan, ja v och m. käkade brunch på hamncafet, sen tog vi en sväng till smådalarö gård och käkade middag och spelade biljard, v skulle visa hur proffs spelarna gör. Sen på lördagen gick vi upp hyffsat i tid för att vi skulle dra iväg och fiska. Frukost från bageriet sen ut på sjön. D blev dock ingen fisk förutom för M men den tod draget i luften, o sen lossnade hela skiten så de blev ingen fisk.
Sen grilla hambugare till lunch i solen. Sen grillade vi med familjen W och hade mysigt. Film hos v sen däckade jag i soffan av utmattning och en aning vin ;)
Söndagen blev dock lugnare, frukost på bageriet. sen åkte jag äntligen hem... kollade lite film. sen Drog jag o M och spelade tennis, hyrde film... Och Nu ligger jag här, de va min helg lite kortfattat. Men mysigt har vi haft de.

Nu ska jag mysa ner mig i min alldeles egna säng.

Puss o god natt

Tennis kväll!

Kattelinen har kommit hem :D så va o hälsade på henne förut idag, jätte roligt. Sen har jag varit o shoppat lite me mamma, mest lite smått inför valborg. Sen nu har jag varit o spelat tennis me grabbarna, o hämtat bort o stolar till imorgon.

Va på frukostshopping igår, och de blev lite nya grejer. Bla nya skor, kjol o klänning. Min garderob är överfylld och snart även mitt rum. Nej nu måste jag hoppa i bingen o kolla lite tv innan jag ska sova. måste va utvilad imorgon. Fest + att jobba hela dan :)